نحوه ثبت تیکت پشتیبانی
برای ثبت تیکت پشتیبانی میتوانید از طریق راه ارتباطیای که برای ارسال تیکت برای شما قرار دادیم، وارد پنل اختصاصی تیکتینگ الکمارکت شوید.
درصورتی که میخواهید برای ما تیکت ارسال کنید، دو تا اتفاق خواهد افتاد:
1- از قبل در سایت الکمارکت حساب کاربری داشته باشید.
اگر از قبل حساب کاربری داشتید میتوانید با وارد شدن به سایت از طریق صفحه لاگین پنل اختصاصی تیکتینگ یا از طریق صفحه ورود سایت، اقدام به ثبت تیکت بکنید.
2- حساب کاربری در سایت الکمارکت نداشته باشید.
اگر کاربر تازهای هستید و میخواهید تیکت ارسال کنید، میتوانید از طریق پنل اختصاصی تیکتینگ الکمارکت اقدام به ثبت نام در سایت کرده و سپس بلافاصله تیکت خود را ارسال کنید.
با ارسال تیکت توسط شما، در قسمت تیکتها میتوانید تیکتهای خود را مشاهده کنید. با پاسخ تیکتها توسط پشتیبان سایت، شما از طریق پیامک از این فرایند خبردار خواهید شد.
درصورتی که کار شما فورس هست و نیاز دارید در کمترین زمان ممکن اطلاعات کسب کنید میتوانید با شماره تماس 02133081854 در روزهای کاری هفته، شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح الی 18 با ما تماس بگیرید.