کاهش 90% سود و اخراج 14% کارکنان شرکت ARM CHINA

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
ARM CHINA

به گزارش خبرگزاری رویترز، سود شرکت Arm China در سال 2022 حدود 90 درصد کاهش یافت. سود خالص این شرکت از 79.2 میلیون دلار در سال 2021 به 3.2 میلیون دلار در سال 2022 کاهش یافت است.
گفته می‌شود که شرکت Arm china بین 20 تا 25 درصد از کل درآمد Arm را تشکیل می‌دهد.

رویترز بیان می‌کند که شرکت Arm china چیزی نزدیک به 90 تا 95 کارمند خود را به دلیل چشم‌انداز چالش‌ برانگیز کسب و کار اخراج کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که بیشتر کارکنانی که اخراج شدند مربوط به بخش تحقیق و توسعه بوده است. قبل از این اخراج‌ها، شرکت Arm China حدود 700 کارمند داشت.

شرکت Arm در سال گذشته 15% از نیروی کار خود در را تمام شرکت‌های زیرمجموعه‌اش در سطح جهان را اخراج کرد که این اخراج‌ها ربطی به کاهش نیرو امروزه Arm china ندارد. شرکت Arm China یک شرکت مجزا ازArm است و اگرچه نمی‌توانیم در مورد تصمیمات شخصی آنها اظهار نظر کنیم، ولی انتظار این را داریم که هیچ‌گونه اختلالی در زمینه تجارت در چین ایجاد نشود و همچنان به قوت خود باقی بماند.

شرکت Arm سهام کمتری در Arm China دارد که به عنوان توزیع‌کننده انحصاری مجوزهای Arm در چین فعالیت می‌کند و در قبال آن، چین حق‌امتیاز و درآمدهایی که کسب می‌کند را برای شرکت Arm فراهم می‌کند.

منبع

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.