استخدام 100 مهندس در شرکت BAE Systems برای پروژه‌های tempest و Dreadnought

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
شرکت BAE Systems

شرکت BAE Systems (شرکت چندملیتی بریتانیایی تسلیحات، امنیت و هوافضا) یک برنامه استخدام در شهر Brough (شهر براو واقع در ناحیه کامبرا در شمال غرب انگلیس) راه‌اندازی کرده است که از آن به عنوان “فرصت یک‌بار در یک نسل” توصیف می‌کند. سمت‌های موردنیاز شامل طراحی، سیستم‌های ماموریت، یکپارچه‌سازی، رشته‌های نرم‌افزاری است و نقش‌ها از کارآموزان و فارغ‌التحصیلان تا پست‌های با تجربه و مدیریت را شامل می‌شوند.

این شرکت هوافضایی می‌گوید در پاسخ به افزایش تقاضاها برای حمایت از برنامه‌های دفاعیه حیاتی، که توانایی نسل بعدی نیروی هوایی و نیروی دریایی سلطنتی را فراهم می‌کند، مهندسان را برای سایت خود در شهر براو استخدام می‌کند. این شرکت بطور مشخصی بر روی برنامه هواپیماهای جنگی Tempest و ناوگان زیردریایی Dreadnought کار می‌کند.

tempest project

گفته می‌شود بیشتر این شرکت که در حال حاضر حدود 700نفر مشغول به کار هستند شامل طراحی، آزمایش و ارزیابی است که خود شامل فناوری‌های جدید مهندسی دیجیتال نظیر مدلسازی مصنوعی و مهندسی سیستم‌های مبتنی بر مدل است.

جیمز هارداستف مدیر کل سایت براو گفت: من مفتخرم که میبینم کار در سایت براو نقش مهمی در الزامات دفاعی و امنیت کشور دارد.

هم‌اکنون زمان هیجان‌انگیزی برای پیوستن به این بیزنس است زیرا ما در حال مقابله با برخی از چالش‌های مهندسی واقعا پیچیده و جاه‌طلبانه برای حمایت از تحصیل برنامه نیروی هوایی سلطنتی Tempest و ناوگان زیردریایی Dreadnought هستند.

منبع

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.