راه اندازی مرکز توسعه فناوری DigiKey در هند

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
DigiKey

شرکت توزیع کننده قطعات الکترونیکی DigiKey اولین مرکز توسعه فناوری جهانی خود را در هند راه اندازی کرده است. این تاسیسات 30000 فوت مربعی در شهر بهارتیا واقع در بنگلور است که اولین مورد از این نمونه است که توسط این توزیع کننده مستقر در ایالت مینه سوتا آمریکا، راه‌اندازی شده است.

این بیانیه می‌گوید که مرکز توسعه فناوری جهانی – که به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از این برنامه بلندمدت تلقی می‌شود – “به عنوان مرکز فناوری و نوآوری برای عملیات Digi-Key در سطح جهانی عمل خواهد کرد” که آن را قادر می‌سازد تا با خواسته‌های تامین‌کنندگان و مشتریان خود برای ارائه خدمات همگام شوند.

رامش بابو، مدیر ارشد فناوری Digi-Key گفت:
تکنولوژی و صنعت با سرعتی خارق‌العاده در حال حرکت است که همه بازیگران را ملزم به نوآوری و ادغام فناوری‌ها می‌کند. “در این دوره از زنجیره‌های تامین پر تنش، DigiKey نقش مهمی در تامین قطعاتی که شرکت‌های جهانی برای طراحی و ساخت سیستم‌های خود نیاز دارند، ایفا می‌کند. تیم IT ما یکی از بخش‌هایی است که به Digi-Key در پردازش و ارسال بیش از 27000 بسته در روز کمک می‌کند. این مرکز جدید، استراتژی استعدادهای ما را گسترش می‌دهد و به کارمندان ما این احساس را می دهد که واقعا ارزشمند هستند.»

در تصویر بالا ، تاسیسات با حضور چندین نفر از مدیران کلیدی Digi-key و شرکای اجرائی آنها افتتاح شد، SMC Squared (SMC2).

پاتریشیا کانولی، مدیرعامل و شریک SMC2، گفت:
برای حمایت از شهرت Digikey ، تمرکز Digi-Key هند بر توانمندسازی اعضای تیم بسیار ماهر و با استعداد برای هدایت ابتکارات فناوری که لازمه تجارت هست خواهد بود.

اخیراً، در آگوست 2022 (مرداد1401) ، کمپانی DigiKey نیز ظرفیت توزیع محصولات خود را با افتتاح تأسیسات جدید در منطقه Thief River Falls در مینه‌سوتا آمریکا گسترش داد. این فضای دفتر مرکزی شرکت را 2.2 میلیون فوت مربع افزایش داد که در مجموع بیش از 3 میلیون فوت مربع رسیده است. یک پل هوایی مرکز توزیع اصلی را به ساختمان جدید متصل می کند.

منبع

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.