بهترین تامین کنندگان قطعات الکترونیکی

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
بهترین تامین کنندگان قطعات الکترونیکی

دوتا از بهترین تامین کنندگان قطعات الکترونیکی کمپانی‌های Digi-Key و Mouser هستند که به همراه سایر فروشندگان محصولات مختلف الکترونیکی در سطح دنیا در حال فعالیت می‌باشند و به صورت جهانی، دارای شبکه‌های فروش و تامین قطعات الکترونیکی هستند.
این دو شرکت دارای محصولات و خدمات بسیار سطح بالا، با کیفیت و قیمت مناسب هستند. هر دو شرکت با استفاده از نرم افزارهای سطح بالا با مشتریان خود در ارتباط هستند و نظرات آن‌ها را اعلام می‌کنند.

 

بهترین تامین کنندگان قطعات الکترونیکی

 

انواع قطعات الکترونیکی در Digi-Key و Mouser

کمپانی‌های Digi-Key و Mouser هر دو از تامین کنندگان قطعات الکترونیکی بزرگ برای طراحی پروژه‌های الکترونیکی هستند. قطعاتی که این تامین کنندگان برای مشتریان تهیه می‌کنند، هر دو شامل مجموعه‌های وسیعی از قطعات الکترونیکی متنوع که شامل انواع مقاومت‌ها، انواع مختلف آنالایزر، قطعات برق، قطعات نوری، فیلترها و سیگنال‌ها و … می‌باشد.

 

امکانات Digi-Key و Mouser

کمپانی‌هایDigi-Key و Mouser هر دو فروشگاه قطعات الکترونیکی حساب می‌شوند که دارای امکانات بسیار عالی هستند. هر دو این فروشگاه‌ها بیش از یک میلیون مورد از برندها و قطعات الکترونیکی را در خود جای دادند که می‌توانید در این فروشگاه‌ها، محصولات خودتان را به صورت تخصصی و با توجه به برند مورد نظر خودتان تهیه کنید.
نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که این فروشگاه‌ها با ارائه تخفیف‌‌ها و فروش‌های ویژه در بعضی از مواقع محصولات خود را برای فروش عرضه می‌کنند و به راحتی می‌توان قطعات مورد نظر خود را از آن‌ها تهیه کرد.

لازم به ذکر است که خرید قطعات از این دست فروشگاه قطعات الکترونیکی از ایران با توجه به تحریم‌هایی که وجود دارد کار سختی به حساب می‌آید اما فروشگاه قطعات الکترونیکی الکمارکت با توجه به اینکه امر خرید قطعات الکترونیکی از خارج کشور را به راحتی انجام دهد، اقدام به تاسیس دفتری در کشور چین نمونده و از این طریق قطعات الکترونیکی را به ایران وارد می‌کند.
درصورتی که به قطعات الکترونیکی خاصی نیازمند هستید که در مارکت ایران وجود ندارد می‌توانید از طریق ارتباط با مجموعه الکمارکت، درخواست خود را ثبت کنید تا برایتان قطعات الکترونیکی را وارد کنیم و در محل شما تحویل دهیم.

 

مزایای خرید از Digi-Key و Mouser

کمپانی‌های Digi-Key و Mouser هر دو از فروشگاه‌های اینترنتی قدرتمند و بزرگ برای تهیه قطعات الکترونیکی هستند. این دو فروشگاه از بهترین انواع محصولات و قطعات الکترونیکی پشتیبانی می‌کنند که برای انجام پروژه‌های الکترونیکی بکار می‌روند که با تهیه قطعات از این فروشگاه‌ها به راحتی و بعضا با قیمت مناسب‌تری می‌توانند قطعات را به دست مشتریان خود برسانند و همچنین در بحث خدمات پس از فروش نیز حرفی برای گفتن دارند و پشتیبانی خیلی خوبی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

 

نحوه ی سفارش قطعات الکترونیکی از Digi-Key و Mouser

سفارش قطعات الکترونیکی از Digi-Key و Mouser بسیار آسان است. با ورود به یکی از دو سایت فروشگاهی بالا، وارد صفحه اصلی شوید و محصول مورد نظر خود را با استفاده از فیلترهای هوشمند موجود در بخش نام محصول، جستجو کنید.
برای انتخاب قطعه مورد نظر خود لازم است تا اطلاعات مربوط به قطعه، مانند تعداد و توضیحات دقیق، را در نظر بگیرید و حتما بکار ببرید. پس از انتخاب دقیق قطعه مورد نظر، آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و مراحل بعدی را که شامل انتخاب محل سکونت، یادداشت اطلاعات کاربری و همچنین پرداخت را دنبال کنید.

سفارش قطعات الکترونیکی در ایران

البته همانطور که در بالا گفته شد، خرید قطعات از این سایت‌ها از ایران به سختی انجام میشه و فروشگاه قطعات الکترونیکی الکمارکت با خرید قطعات از بهترین تامین کنندگان قطعات الکترونیکی و تحویل آن‌ها در محل شما، این کار را به راحتی برای شما انجام می‌دهد تا شما دغدغه واردات قطعات الکترونیکی را نداشته باشید و با خیال راحت به انجام کارهای خود بپردازید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.