افزایش قابلیت های شرکت Arrow با بکارگیری کیت توسعه دهنده Nvidia Drive

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
Nvidia Drive

شرکت Arrow Electronics به دنبال توافقنامه توزیع جهانی برای تامین کیت توسعه دهنده Drive AGX Orin با Nvidia همکاری می کند. این پلت فرم سخت افزاری و نرم افزاری مقیاس پذیر مربوط به خودروی خودران (بدون سرنشین) است که می تواند توسط تولیدکنندگان اصلی تجهیزات خودرو، توسعه‌دهندگان، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه ها مورد استفاده قرار گیرد.

این کیت از درایو Orin SoC مربوط به شرکت Nvidia برای قابلیت های رانندگی بدون سرنشین با بکارگیری هوش مصنوعی، استفاده میکند که برای عملکردهای بصری، پنل های دیجیتالی، سرگرمی رسانه ای و عملکردهای تعامل با مسافر در خودرو بکار برده می شود.

این کیت از یک ماژول Orin تشکیل شده است که می تواند تا 254TOPS ارائه دهد. این SoC دارای شتاب دهنده های یادگیری عمیق است که عبارتند از: یک پردازنده گرافیکی (GPU) مبتنی بر معماری آمپر Nvidia و یک پردازنده سیگنال تصویر 1.85 گیگاپیکسل در ثانیه.
این سیستم Drive AGX شامل یک دوربین با ورودی و خروجی و فناوری لیدار/رادار است که با سرعت 30 گیگابیت بر ثانیه از طریق اترنت و شش رابط CAN کار می کند.

این کیت همچنین دارای بسته نرم افزاری پایه، سیستم عامل Nvidia Drive با نرم افزار DriveWorks و مجموعه ای از ابزارهای توسعه دهنده نظیر NvMedia، NvStreams، Cuda، cuDNN و TensorRT می باشد.

این کیت توسعه دهنده امروز برای مشتریان تایید شده برای سفارش در دسترس است. این کیت از 14 تا 16 مارس در غرفه Arrow Electronics و سالن 3A-135 در Embedded World در نورنبرگ به نمایش گذاشته خواهد شد.

منبع

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.