شرکت Analog devices کدام کمپانی ها را خریداری کرده است؟

1 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
Analog devices

شرکت Analog devices،تعداد 13 شرکت تحت اختیار و 7 سرمایه گذاری بزرگ انجام داده است. این شرکت بیش از 37.10 میلیارد دلار برای خرید و تحت اختیار قرار دادن شرکت‌های زیرمجموعه‌اش هزینه کرده است. Analog devices در بخش‌های مختلفی مانند IC های سیگنال آنالوگ و مختلط، سنسورها، فناوری ساخت و… سرمایه‌گذاری کرده است.

در این مطلب میخواهیم کمپانی‌های بزرگی را نام ببریم که کمپانی Analog devices آن‌ها را خریداری کرده و به اصطلاح باهم ادغام شدند.

  • شرکت Maxim Integrated

این شرکت در 13 جولای 2020 توسط Analog devices خریداری شد.

این شرکت تولید کننده ICهای آنالوگ و سیگنال مختلط است. مجموعه تحت تملکAnalog devices دارای محصولاتی شامل تقویت‌کننده‌ها، مبدل‌های داده، حسگرها، ICهای قدرت مانند POE، PMIC و تنظیم‌کننده‌های خطی، محصولات دیجیتالی از جمله میکروکنترلرها، RTCها، حافظه‌ها، و دستگاه‌های رابط و ارتباطی است.
این محصولات کاربردهایی در خودرو، صنعتی، بهداشت و درمان، ارتباطات، مراکز داده، ارتباطات و هوافضا و دفاعی دارد.

  • شرکت Linear Technology Corporation

این شرکت در 10 مارس 2017 توسط Analog devices خریداری شد.

شرکت Linear Technology Corporation مدارهای مجتمع یا ICهای آنالوگ را طراحی، تولید و به بازار عرضه می‌کند. این مجموعه، محصولاتی شامل مبدل‌های داده، دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال، ICهای مدیریت توان، فرستنده و گیرنده، فیلتر RF و بی‌سیم است.
علاوه بر این، این شرکت همچنین یک ابزار شبیه‌سازی EDA LTspice، یک نسخه رایگان قابل دانلود از SPICE ایجاد کرد. این شرکت در سال 2017 توسط آنالوگ دیوایس خریداری شد.

  • شرکت Symeo

این شرکت در 8 مارس 2018 توسط Analog devices خریداری شد.

این شرکت دستگاه‌های حسگر را برای تعیین موقعیت مطلق و اندازه‌گیری فاصله می‌سازد.

شرکت Symeo توسعه دهنده سیستم‌‌های موقعیت‌یابی مبتنی بر رادار می‌باشد که در صنعت و سیستم‌های جلوگیری از برخورد (خودرو) به کار میرود.
این شرکت همچنین سنسورهایی را میسازد که برای موقعیت‌یابی از طریق ماهواره‌ها نیز کاربرد دارد و برای رسیدن به موقعیت مطلق به سیگنال‌های GPS یا GNSS متکی است.
این شرکت یک روش اندازه‌گیری LPR ثبت شده را توسعه داده است که دقت سطح سانتی‌متر را در فواصل زیاد فراهم می‌کند.

  • شرکت Test Motors

این شرکت که در 30 اکتبر 2019 توسط Analog devices خریداری شده، کار اصلیش راه‌حل‌های پیش‌بینی تعمیر و نگهداری موتورها را ارائه می‌دهد.
این شرکت سنسورهای ولتاژ پایین خود را ارائه می‌دهد و برای انواع مختلف موتورهای الکتریکی و ژنراتورها استفاده می‌شود.

  • شرکت Sand 9

کار اصلی این شرکت که در ژوئن 2015 توسط Analog devices خریداری شده، ارائه دهنده محصولات زمان‌بندی دقیق مبتنی بر MEMS هست.
این شرکت سازنده سیستم‌های میکروالکترومکانیکی بزرگ است که طیفی از محصولات زمان‌بندی MEMS را توسعه داده است. این برنامه در سیستم‌های بی‌سیم و باسیم در زمینه‌های نظامی، صنعتی، ارتباطات و همچنین حوزه موبایل کاربرد دارد.

  • شرکت Hittite

این شرکت در تاریخ 9 ژوئن 2014 توسط Analog devices خریداری شده، توسعه دهنده قطعات نیمه هادی متمرکز RF و مایکروویو هست.
شرکت Hittite، ICهایی با کارایی بالا را برای کاربردهای فرکانس بالا و مایکروویو طراحی و توسعه داد. دیگر محصولات شرکت شامل ماژول‌ها، زیرسیستم‌ها و ابزار دقیق برای کاربردهای ریز موجی که حوزه ولتاژ DC تا حوزه فرکانس 110 گیگا هرتز را تحت پوشش قرار میدهد هست.
این محصولات در صنایع مختلف از جمله نظامی، ارتباطات، خودروسازی و فیبر نوری کاربرد داشتند.

  • شرکت OneTree Micro

این شرکت در تاریخ 30 مارس 2017 توسط Analog devices خریداری شده است.
One Tree micro یک شرکت فروشنده قطعات نیمه هادی است که ارائه دهنده سرویس‌‎های پهنای باند RF می‌باشد. این مورد در درجه اول در خدمت صنعت کابل، فیبر به خانه و فضاهای سفید تلویزیون است.

  • شرکت Innovasic

این شرکت در تاریخ 27 اکتبر 2016 توسط Analog devices خریداری شده است.
این شرکت ICهای برنامه خاص را طراحی و توسعه می‌دهد. این ICهای با عمر طولانی، ماژول‌های اترنت صنعتی، طرح‌های مرجع، لوازم جانبی و دستگاه‌های سیگنال مختلط برای برنامه‌های ارتباطی و کنترلی تعبیه‌شده را ارائه می‌دهد.
این قطعات به صنایع صنعتی، خودروسازی، پزشکی و دفاعی خدمات ارائه می‌دهد.

  • شرکت OtoSense

این شرکت در تاریخ اول ژوئن 2018  توسط Analog devices خریداری شده است.

این شرکت ارائه دهنده راهکار تشخیص صدا مبتنی بر ML برای تعمیر و نگهداری پیشگویانه در صنعت می باشد.
راهکار آن برای انجام اقدامات در زمینه نگهداری و عملکرد دستگاه، در اصل نرم افزاری است که می تواند ناهنجاری را با در نظر گرفتن صداها و ارتعاشات اجزای مکانیکی از جمله باز شدن دریچه تشخیص دهد.
همچنین این شرکت اولین محصول خود را که یک برنامه تلفن همراه بود راه اندازی کرد که منبع هشدارهای صوتی دریافتی از جمله آلارم، آژیر، تایمر، زنگ و صداهای دیگر را شناسایی و متمایز می کرد و تلفن های هوشمند و تبلت ها را به دستگاه های هشدار کمکی برای افراد ناشنوا و کم شنوا تبدیل می کرد.

  • شرکت Multigig

این شرکت در تاریخ چهارم فوریه 2012  توسط Analog devices خریداری شده است.
این شرکت ارائه دهنده آی سی های زمان بندی برای صنعت سیمی و بی سیم میباشد.
Multigig یک شرکت نیمه هادی آنالوگ و سیگنال مختلط با عملکرد بالا است که دفتر مرکزی آن در Scotts Valley، کالیفرنیا قرار دارد. این شرکت بر ارائه فناوری های پیشرفته ای متمرکز شده است که مشکلات قابل توجه زمان بندی در سطح سیستم را حل می کند.
محصولات این شرکت سیگنال ساعت مرجع با لرزش بسیار کم و نویز فاز را به دستگاه های ارتباطی، محاسباتی و رابط شبکه ارائه می دهند.

  • شرکت Sypris Research

این شرکت در تاریخ 26 آگوست 2016  توسط Analog devices خریداری شده است.

این شرکت ارائه دهنده راهکارهای رمزگذاری، مدیریت کلید، سیستم های کنترل ایمن و احراز هویت می باشد.  محصول Sypris SYPHER یک راهکار رمزنگاری نوع 1 مبتنی بر FPGA است که توسط NSA برای جایگزینی ASIC های کریپتو(مدارهای مجتمع با کاربرد خاص) تایید شده است.
سیستم مدیریت کلید رمزنگاری Sypris (CKMS) برای تولید، توزیع و لغو کلیدها به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا کلیدهای رمزنگاری را مدیریت و توزیع کنند تا جریان‌های ارتباطی ایمن را فراهم کنند.
شرکای اصلی عبارتند از CER IAS، US DoE، GTRI، Oak Bridge Laboratories، OASIS، و Trusted Computing Group. بخشی از Sypris Electronics که یک ارائه دهنده راهکارهای سیستم های یکپارچه و زیرمجموعه Sypris Solutions Inc است.

  • شرکت SNAP Sensor

این شرکت در تاریخ 17 مارس 2016  توسط Analog devices خریداری شده است.
این شرکت توسعه دهنده حسگرهای استخراج تصویربا ویژگی مستقل ازروشنایی قوی برای راهکارهای سنجش بصری با اقلام اولیه ارزان قیمت مانند تشخیص، شناسایی و راهنمایی می باشد.
فناوری ثبت اختراع می تواند ویژگی های نور روشن، سایه های تاریک و مناطق دارای سطح بازتابنده را شناسایی کند. این فناوری در CSEM، سوئیس توسعه یافته است و هدف این شرکت تجاری سازی فناوری تصویر بهینه شده است.

1 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.