آشنایی با ابزارهای جدید مونتاژ و دمونتاژ

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
آشنایی با ابزارهای جدید مونتاژ و دمونتاژ

در این مطلب میخواهیم درباره پایه خروجی JBC ESHT برای وارد کردن هوای گرم به سطح برد الکترونیکی برای جداسازی قطعات الکترونیکی توضیح دهیم.

 

 

JBC JT-2D

دستگاه JBC JT-2D با استفاده از شلنگ بخاری سنگینی که دارد، وظیفه حرارت دادن به قطعات الکترونیکی را دارد که منجر به آب شدن قلع ناشی از انجام کارهای لحیم‌کاری می‌شود و سپس با استفاده از دستگاه ESHT که مخفف Extractor Stand for Hot Air می‌باشد، قطعه الکترونیکی را جدا می‌کند.

در این مطلب می‌خواهیم درباره ESHT صحبت کنیم و برای شما به تصویر دربیاوریم. ESHT شامل چه قسمت‌هایی است:

JBC JT-2D

JBC JT-2D

JBC JT-2D

حالا که با ظاهر این وسیله آشنا شدید و دیدید، به نحوه کارکرد این وسیله میپردازیم.

JBC JT-2D

در تصویر بالا و در ردیف دوم، مراحل 1 و 2 مختص به قطعات الکترونیکی کوچک و مراحل 3 و 4 مختص به قطعات الکترونیکی بزرگ می‌باشد و شما باید مطابق ابعاد قطعه الکترونیکی خود، این مراحل بالا استفاده کنید. خوبی این دستگاه این است که زمانی که Protector را روی قطعه قرار داده و حرارت به آن می‌دهیم، با توجه به محصور بودن آن Protector و تمرکز روی قطعه مورد نظر، از رسیدن حرارت به سایر قطعات جلوگیری می‌کند.

در تصویر زیر می‌توانید ابعاد و اندازه‌های این قطعه و ابعاد مورد نیازی که برای استفاده از آن در قطعات الکترونیکی نیاز است را مشاهده کنید.

JBC JT-2D

کاتالوگ کامل این دستگاه توسط خود کمپانی سازنده آماده شده که برای دانلود در اختیار شما قرار میگیرد. برای دانلود فایل اینجا را کلیک کنید.

 

 

برای دنبال کردن ما و آشنایی با ترفند ها و خبر های جدید در پیج ما به آدرس elecmarkett عضو شوید

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.