توافق Amphenol با Melni

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
توافق amphenol & melni

Amphenol & Melni

Amphenol Industrial Sustainable Technologies بار دیگر با Melni Technologies شریک شده است تا این بار سری اتصالات اتصال خورشیدی RadCrimp خود را گسترش دهد. سری توسعه یافته این تکنولوژی تاکنون شامل کانکتورهایی با درجه بندی جریان 50 آمپر برای 8AWG و 65 آمپر برای کابل 6AWG است.

 

توافق amphenol & melni

RadCrimp ابتکاری برای بهبود قابل توجه قابلیت اطمینان اتصال در این زمینه است، در حالی که به کاهش میزان خرابی های مربوط به پرس کردن اتصالات که مستقیماً به پرس نامناسب مرتبط است، کمک می کند.

این روش روشی ایده آل برای استفاده در تاسیسات جدید فتوولتائیک خورشیدی، بهسازی و تعمیرات میدانی در تاسیسات خورشیدی و هر پایانه میدان دیگری که نیاز به اتصال برقی قوی دارد می‌باشد.

این کانکتورها دارای یک فرایند ساده و سریع هستند که نیاز به پرس کردن و استفاده از ابزارهای تخصصی پرس را از بین می برد و نصب آنها توسط تکنسین ها انجام می شود.

فناوری spiral دوگانه ملنی امکان اتصال بسیار سریع، آسان و طولانی مدت با قدرت کشش بی نظیر شرایط را برای رقبای خود سخت و پیچیده می کند.

این کانکتورهای خورشیدی با اتصال لب به لب بدون پرس با جدا کردن سیم یا کابل PV و وارد کردن آنها در کانکتور و سفت کردن درپوش‌های انتهای کانکتور با میزان گشتاور مشخص، متصل می‌شوند.

از آنجایی که RadCrimp یک کانکتور است، خطر جفت شدن کانکتورهای ناسازگار از سازندگان مختلف و نقض الزامات UL 6703 وجود ندارد.

انتهای بدون پرس و ایمن این کانکتورها خطر نقص اتصال مربوط به گیره را در محیط سولارپنل‌ها را حذف می کند.

 

منبع

فروشگاه قطعات الکترونیکی

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.