معامله با MICROCHIP

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

Atmel & Microchip

نزدیک به هشت سال از زمانی که Microchip اتمل را به مبلغ 3.56 میلیارد دلار خریداری کرد، می گذرد. مانند هر ادغام، اکتساب یا خرید، نگرانی و گمانه‌زنی در مورد اینکه  استراتژی میکروچیپ برای سال‌های آینده چه خواهد شد، وجود دارد.

 

MICROCHIP

برای مخاطبان Hackaday، این موضوع بسیار مهم‌تر از خرید Altera، On Semi و Fairchild توسط اینتل و حتی خرید Broadcom توسط Avago در بزرگترین معامله 
نیمه‌رسانا در تاریخ است.

برای Microchip خرید Atmel بسیار مهم است، صرفاً به این دلیل که جامعه Hackaday از بسیاری از قطعات آنها استفاده خواهد کرد. این یک جنگ مقدس بود، و حتی تغییر نام یک خط از تراشه‌ها به «MCMega» منجر به شورش مصرف‌کننده یا حداقل تعداد زیادی توییت‌های بسیار آزاردهنده می‌شد.

من تمام تلاش خود را کرده‌ام تا بفهمم در چند سال گذشته در مورد خرید Atmel توسط Microchip چه می‌گذرد. من با چند نماینده میکروچیپ، چند نماینده اتمل، افرادی که باید بدانند چه خبر است اما مستقیماً به اتمل یا میکروچیپ وابسته نیستند. بهترین چیزی که به ذهنم رسید یک سکوت عجیب است. از دیدگاه من، به نظر می رسد چیزی در حال وقوع است، اما هیچ کس چیزی نمی گوید.

به طور کلی، تیم روابط عمومی Microchip می خواست بر روی تعدادی از برنامه های مربوط به هسته، نرم افزار و نحوه منسوخ شدن قطعات میکروچیپ تاکید کند. به زبان ساده، این چیزی است که Microchip به من منتقل کرد تا به شما منتقل کنم:

  • ریزتراشه به فلسفه منسوخ شدن مشتری محور ادامه خواهد داد.
  • ما قصد داریم از Atmel Studio 7 و MPLAB® X برای آینده قابل پیش بینی پشتیبانی کنیم.
  • ریزتراشه هرگز بر روی “یک هسته” تمرکز نکرده است، بلکه بر روی کل راه حل ارائه یک پلت فرم تمرکز کرده است. ۹ سال پیش، Microchip دارای هسته‌های PIC-32 مبتنی بر MIPS، چند هسته PIC قدیمی‌تر بود و یک سال بعد Microchip چند هسته AVR را منتشر کرده است. Atmel نیز دارای شجره نامه هسته های AVR 8 و 32 بیتی و هسته های SAM مبتنی بر AVR است.
  • ما به حمایت و سرمایه گذاری در رشد خانواده محصولات 8 بیتی PIC® و AVR MCU خود ادامه خواهیم داد.

منبع

فروشگاه قطعات الکترونیکی

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.