اختصاص 880 میلیون دلار توسط شرکت میکروچیپ به پروژه ساخت نیمه هادی SiC

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
نیمه هادی

شرکت میکروچیپ قرار است مبلغ 880 میلیون دلار برای تولید سیلیسیم کاربید و دستگاه‌های سیلیکونی در کارخانه Colorado Springs خود سرمایه‌گذاری کنند. به گفته این شرکت، یکی از فازهای مهم و قابل توجه در توسعه، افزایش تولید سیلیسیوم کاربید برای استفاده در خودرو، تکنولوژی، ایموبیلیتی، زیرساخت شبکه، هوافضا و کاربردهای دفاعی است. در حال حاضر محوطه 850 نفره شرکت Colorado Springs دارای زیرلایه‌های شش اینچی است و قابلیت ارتقا تا هشت اینچ را دارد.

 

 

بنا به گفته آقای کلایتون پیلیون نائب رییس شرکت سیلیکون کاربید میکروچیپ به الکترونیک ویکلی:
کارخانه Colorado Springs بخش‌ای استراتژی ماست که از ظرفیت داخلی و خارجی برای افزایش انعطاف پذیری زنجیره تامین سیلیسیوم کاربید استفاده می‌کنند.

 

این توسعه شامل تجهیزاتی می‌شود که می‌تواند هم در ساخت زیرلایه سیلیسیم کاربید 6 اینچی و 8 اینچی به کار رود و ما در زمان مناسب به 8 اینچ تغییر حالت خواهیم داد. این محوطه بخش جدایی‌ناپذیر تولید فناوری SiC ماست تا به مشتریان خود این اطمینان را بدهیم که برای تغییر حالت به تکنولوژی سیلیسیوم کاربید از لحاظ عرضه مشکلی نخواهد بود.

 

گانش مورس رییس و مدیرعامل میکروچیپ خاطرنشان کرد:
درحال حاضر لایحه Chips and Science Act از طریق اعتبار مالیاتی سرمایه‌گذاری، تاثیر مثبتی بر تجارت ما گذاشته و ما به دنبال کمک هزینه جهت افزایش ظرفیت چندین کارخانه نیمه هادی خود از جمله کارخانه Colorado Springs هستیم.

منبع

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.